söndag 23 januari 2011

Vidare

Jag håller på och städar i mitt liv. Dö'städar kallar di gamle det. Fast jag tänker inte dö. Än. Däremot slänger jag bort en massa dö'massa. Sån där ballast som mest ligger och skvalpar och ger dåliga vibbar för att man inte vårdar och tar hand om den.



Jag har avslutat mitt Facebookkonto och Twitter. Det senare var knappast aktivt men fanns. Nu är det liksom fejjan borta. No big deal, säger du. Precis, no big deal, svarar jag. 



Kommer jag att fortsätta blogga? Tills vidare ja. Jag kör vidare här tills mitt fotogalleri blir klart, fast det blir mer betoning på att vara än Stella. Jag vill inte bli en tredje person som utifrån måste betrakta allt jag gör i förhållande till henne. Jag ska ju vara farfarsledig i maj, men det tänker jag inte blogga om. Då ska jag bara vara.

Fast så här på söndagsmorronen kan jag ju dela med mig av en ny bild på Stella. Tagen på Fotografiska för en vecka sen. Både Stella och jag gillade Sarah Moon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar