onsdag 22 september 2010

Hej världen!

Jag är tillbaka. Inte för att jag varit borta eller ens tyst sen sist. Men jag har ju haft Stella här och vad ska jag då på bloggen att göra?
Att få vakna varenda morron och möta Stella i köket, tandlös och lyckligt smajlande, gör min dag bättre. Tyvärr lämnar hon huvudstaden tidigt i morron bitti för att återvända till sitt, Top of the World. Och nu sover hon. Utmattad av pulsen i huvudstaden, mammagrupper och Solnagungor. En burk ris och kyckling toppad med katrinplommonkräm satte definitivt John Blund på spåret, så nu sover hon sin Törnrosasömn i bingen i rummet bredvid.

För övrigt har jag äntligen sålt min Canon och fått råd att köpa pannkaksgluggen till Lumixen. Så en liten provbild med tjugan från gatuvimlet i lördags kan jag väl få presentera?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar