måndag 14 juni 2010

Måndagsyrslan

På mornarna spyr alla, brukade en vän till mina föräldrar hävda. Och på måndagar är jag yr i skallen kunde jag tillägga. Åtminstone vissa måndagar. Som den här till exempel. Varför har jag ingen aning om men det kan ju vara av längtan efter den sommar som lyser med sin frånvaro.

Så jag pillar lite med mina bilder och hittar några till. Svartvita kort från strövtågen nån annanstans.

Metropolitan Museum, New York City.

Central Park, New York City.

Bryant Park, New York City.

Lyme Regis, England.

Barcelona, Spanien.

33th Street Station, New York City.

London, England.

London, England.

Hurghada, Egypten.

Berlin, Tyskland.

Berlin, Tyskland.

Istanbul, Turkiet.

42nd Street, New York City.

Playa del Ingles, Gran Canaria.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar