måndag 7 juni 2010

Måndag hela veckan

Så har vi vaknat till en ny vecka, Rehabkissen och jag. Den näst sista arbets före en semesterdito över midsommar. På nåt märkligt vis är det som att det alltid är måndag och följaktligen har inte nattens sömn alls varit av samma klass som gårdagens. Fast varför klaga? Jag kan ju stiga upp, gå till jobbet och förhoppningsvis få nåt ur händerna. Inte alla kan säga samma sak.

Men denna måndag samlas molnen på himlen och frågan är om dom kan hålla tätt hela dagen. Det spelar dock mindre roll eftersom jag är fast i ett omfattande skrivjobb. Fortsätter därför med bilderna. Dom sista på ett tag. Fast man kan ju förstås klicka sig tillbaka till äldre inlägg om man vill se allihop i repris. Åtminstone tills jag fixat till en mer permanent hemsida för mitt bildgalleri.

Klicka på dom och - som vanligt - så växer dom.

Istanbul, Turkiet.

London, England.

London, England.

Taormina, Sicilien, Italien.

New York City.

Barcelona, Spanien.

Kobe, Japan.

Tokyo, Japan.

MOMA, New York City.

Sicilien, Italien.

MOMA, New York City.

London, England.

Berlin, Tyskland.

Istanbul, Turkiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar