fredag 4 juni 2010

Fredagskänslor

En tämligen aktiv vecka går mot sitt slut. Och jag har inte sett Stella på lika länge. Drygt. På måndag intar hon sin nya hemstad Malmö vilket ger mig goda argument att ta mig dit på besök då och då. Har inte varit vid sundet så mycket sen sjuttiotalet så det är väl en helt ny plats att återupptäcka.

Hörde mäktig rock på balkongen igår kväll. Var dåligt uppdaterad och hade totalt missat att det var AC/DC på Stadion. Men vinden låg rätt mot Solna så jag påmindes när jag både hörde och kände basgångarna i magtrakten samtidigt som ett ett mäktigt svartmoln drog över på himlen. Är det nån gång man får tillfälle att uppdatera sin obefintliga tinnitus så är det väl när Brian och grabbarna drar volymrattarna i botten.

Här kommer dagens svartvita. Om jag ransonerar lite så räcker det nog även för helgen. Så håll till godo.

New York City.

Istanbul, Turkiet.

London, England.

Alfta, Sverige.

Kobe, Japan.

Nara, Japan.

Barcelona, Spanien.

New York City.

Syracusa, Sicilien, Italien.

London, England.

Playa del Ingles, Gran Canaria.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar