fredag 11 juni 2010

Ett resultat av Whitney

Har just njutit min sushi med ett glas italiensk chardonnay. Det första vinet på en vecka! Samt lyssnat på Whitney Houstons greatest hits. Vilket jag inte skulle gjort om jag inte varit i Globen i tisdags. Och det slår mig hur otroligt bra hon var en gång. Vilket i sin tur förlåter allt. Hon gav ju verkligen allt hon hade på konserten, allt hon har kvar. Så jag önskar Whitney allt gott och att få dra sig tillbaka och bara humma spirituals hemma vid poolen när hon känner för det. Skippa gärna horsen men tacka inte nej till det goda vinet. Skål min kära Whitney!

Jag har fortfarande inte plåtat henne, men honom har jag ju avbildat. På Ullevi 1982.

Där för övrigt denna storkäft, Kim Larsen, var förband. Lille du...

Dave Stewart blev lite lack för att han inte fick va med på förra bilden. Det är alltid likadant, gnäller han. Dom faller bara för Annies bh. Som motbevis ses här mr Stewarts fotoväst eller vad det nu kallas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar