onsdag 2 juni 2010

Bildande

Igår kväll träffades Leverbröderna igen. Och nu har vi funnit en ny etta på favvolistan. Kalvlever av mjällaste slag, perfekt kryddad och avvägd, serverades vi på restaurangen Rosmarin på Kungsholmen. Dit bör alla älskare av denna baktalade delikatess bege sig snarast. Och ta gärna en friterad camembert med hjortronsylt och friterad persilja till efterrätt. Det hade jag inte gjort på 30 år så det var ett kärt återseende.

Sen vill jag tacka för responsen. Många har hört av sig och gillar att kolla in mina bilder. Det gör mig glad, eftersom jag gillar att visa mina bilder. Kanske ska jag hitta på att skapa en hemsida med mer permanent möjlighet att visa foto på? Ett sorts personligt galleri i cyberform alltså. Är det en bra idé?

I väntan på det fortsätter strömmen. Så här ser dagens klickbara varianter ut.

Paris, Frankrike.

Siena, Italien.

MOMA, New York City.

Tel Aviv, Israel.

Istanbul, Turkiet.

Dubrovnik, Kroatien.

Berlin, Tyskland.

Egypten.

London, England.

Kyoto, Japan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar