tisdag 25 maj 2010

Svartvita galleriet, del 2

Jodå, bildförevisningen har öppet även denna afton. Min svartvita värld, som är full av kontraster, står tillförfogande för hågade.

Jag har nått det stadium i livet som markerar mitt oberoende. Som innebär att jag gör precis vad fan jag vill. Utan att fråga eller sticka ett rövslickat pekfinger upp i skyn. Därför petar jag här in ett gäng kort igen. Svartvita som sagt eftersom det är de vackraste färger jag vet. Håll i hatten, nu åker vi!

Cafe noveau, McDonald's, Paris.

James Joyce, Dublin.

Racersexism, Italiens GP, Monza, Milano.

Pang, du ä dö', New York City.

I Taxi drivers kvarter, New York City.

Carnaby Street, London, en massa år senare.

Etna, en massa år före Tjallafjattrajökul.


Mycket kolhydrater blir det, Tokyo, Japan.

1 kommentar:

  1. Sjukt bra bilder!! "Pang, du ä dö" är en favorit!

    SvaraRadera