torsdag 8 april 2010

Mor'n mor'n!

God morgon fosterlandet. Nu ska jag strax gå och lägga mig efter ännu en het dag. Runt 30 grader. Plus alltså. Nåt att drömma om väl? Vinet är från Kalifornien, köttet från Ohio och vi from Sviden så det är väl bara att suga i sig och må därefter. Jag funderar över om det är värt mödan att återvända - och det är det. Trots alla helvetiska bakslag. För nu har jag inte träffat Stella på ett par veckor. Och inte Humla och Hilda heller. Fast jag har varit på GAP och Petco...

Här kommer lite fler bilder från det sommarfagra Manhattan. Klicka på dom så blir dom större. Sug i er!

To protect and preserve var det.

Den blomstertid nu kommer...

The right of free speach. Utanför FN-huset.

Här klappar hjärtat svenskt.

Just do it!

Medusa på toppen.

Halva halva.

I'm gay and I'm proud.

Damen med hunden. Fritt efter Tjechov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar